Anbefalede opdrættere

Jeg laver en ny side her inde (fanerne i toppen) men anbefalede opdrættere
Det er opdrættere jeg kender personligt, og hvor jeg føler, at kvaliteten er i top.
Det skal ikke ses som et udtryk for, at alle opdrættere der ikke er på listen, er dårlige. Det skal måske bemærkes, at det ikke er sikkert at opdrætterne har samme mål med deres opdræt, som jeg har. De fleste af dem vil have hovedfokus på udstilling.

Jeg får altid forespørgsler på dyr, når jeg ikke rigtig har noget til salg - og sjovt nok kommer der stort set ingen, når der endelig er dyr ;)
Derfor laver jeg nu den her liste.
Opdrætterne vil være placeret rundt om i Danmark, og et par enkelte kan måske være placeret uden for Danmark.

Det er som rege ret nemt at få transporteret chinchillaer rundt, hvis man falder for en i den anden ende af landet, som man ikke selv kan hente.
Vil man helst hjem og sige hej til opdrætter først, og er der ikke en på min liste, der ligger i nærområdet, kan jeg anbefale at man går ind på DCKF's hjemmeside, og tager kontakt til dem, for at finde andre opdrættere.

Kommentarer