Elvira billed spam ;)

Det er da utroligt som man får billeder af nogen dyr, og ikke af andre.
Nå, men hende her beholder vi i hvert fald, for både mand og knægt virker til at være ret forelskede. Knægten vil så gerne holde hende, men hun er for hurtig, og han er lidt for ustabil i sin håndtering, til at han kan holde hende. Men jeg tror det bliver hans chinchilla.

Jeg tror stadig hun er TOV White Ebony, men jeg er simpelthen så meget i tvivl med hende, for den hale blive mørker og mørker nu.



Hun har det her spøjse støvede look, der mest af alt minder mig om beskrivelserne for Charcoal, der skulle være en recessiv mutation der giver farve på maven, lige som Ebony, men har et mere støvet udseende. Hun er dog ikke Charcoal, da det ikke er i hendes linjer.
Desuden ser hun ud til at få lidt hvidlige pletter omkring måsen på billeder. Det gør også at jeg hælder mest til TOV White Ebony. Men hun er nu spøjs i farven.
Det kunne være så sjov hvis hun endte med at have en mørk krop, med en helt hvid hale.

Hendes oldemor Mystique, startede faktisk ud som værende næsten helt grå, men i dag er hun næsten helt hvid, kun med et sølvskær i pelsen. Så det bliver sjov at se hvordan hun udvikler sig.

Kommentarer